Rueda Wijnen
Om deze site te bezoeken moet je de minimum leeftijd hebben van 18 jaar of ouder.
Ik ben 18 jaar of ouder
Ik ben jonger dan 18
Je mag deze website helaas niet bezoeken.

Winefluencer 2021 voorwaarden

Algemene actievoorwaarden Rueda Winefluencer 2020/2021

Campagne wordt georganiseerd door TOT PR & Communications namens D.O. Rueda / Rueda Wijnen. Hieronder vind je de actievoorwaarden die gelden voor de Winefluencer campagne. Lees deze goed door voordat je meedoet aan de campagne.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

1. Deelname campagne

  1. Deelname aan campagne is kosteloos.
  2. Deelname vindt plaats wanneer je voldoet aan alle onderstaande punten:
    1. Deelnemer heeft content met/over Rueda wijn / Rueda winefluencer geplaatst op een eigen openbaar account op Instagram;
    2. Deelnemer heeft de hashtag #TasteRueda gebruikt bij deze content;
    3. Deelnemer heeft account @ruedawijnen getagt in de content;
    4. Deelnemer volgt account @ruedawijnen op Instagram.
  3. Medewerkers van TOT PR & Communications / Rueda Wijnen zijn uitgesloten van deelname aan de campagne.
  4. De looptijd van deze campagne betreft 1 tot en met 15 december 2020 en het moment van bekendmaking van de winnaar volgt omstreeks 18 december. Dit vindt plaats op social media @ruedawijnen, de websites ruedawijnen.nl & ruedawijnen.be en op de kanalen van de partners c.q. vakjury.
  5. Er zit geen beperking aan het aantal posts / hoeveelheid content per deelnemer.
  6. TOT PR & Communications / Rueda Wijnen is te allen tijde bevoegd de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de acties zonder opgaaf van reden stop te zetten.
  7. Deelnemers dienen de Reclame Code Social Media na te leven.
  8. Deelnemers zijn 18 jaar of ouder en woonachtig in Nederland of België.

2. Persoonsgegevens

  1. Persoonsgegevens van deelnemers worden niet zonder overleg vrijgegeven en verstrekt aan externen, tenzij er toestemming is gegeven. Door deel te nemen aan de campagne geef je toestemming je gegevens open te stellen aan de vakjury ter beoordeling van deelname aan de campagne.
  2. Persoonsgegevens worden verwerkt op basis van de AVG.
  3. Persoonsgegevens van deelnemers kunnen intern worden gebruikt voor het aanmelden van de Rueda Wijnen nieuwsbrief, indien hier in de campagne toestemming voor is gegeven.
  4. Op de campagne is het Nederlands recht van toepassing.

3. Winnaar

  1. De winnaar van de campagne wordt gekozen door een professionele vakjury, bestaande uit India Donisi namens WineSpiceGirl, Sharon van Lokhorst namens FavorFlav, Anne de Graaf namens AnneTravelFoodie en Elle van Opslagh namens A Pinch of Odelle.
  2. De beoordeling vindt plaats op basis van vooraf gestelde criteria, namelijk:
    1. Kwaliteit van de geplaatste content;
    2. Originaliteit en persoonlijke touch van de geplaatste content;
    3. Creatieve, pakkende captions;
    4. Het voldoen van de actievoorwaarden als beschreven in punt 1.2.
  3. De winnaar van de campagne krijgt persoonlijk bericht via het social media kanaal waarop de campagne heeft plaatsgevonden. Indien er een e-mailadres is achtergelaten, wordt de winnaar per e-mail op de hoogte gesteld.
  4. Wanneer de winnaar zich niet binnen twee weken na bekendmaking meldt, wordt er een nieuwe winnaar aangewezen.
  5. TOT PR & Communications / Rueda Wijnen is bevoegd personen uit te sluiten van deelname bij vermoeden van onrechtmatige deelname of fraude.
  6. Deelnemers die niet tot winnaar worden benoemd, worden hiervan niet op de hoogte gesteld.

4. Uitkomst Winefluencer campagne

  1. De winnaar van de Rueda Winefluencer campagne gaat een samenwerking aan met TOT PR & Communications namens Rueda wijnen ín 2021, op basis van de onderstaande tegemoetkoming:
    1. Samenwerking op basis van € 5000,- ex. btw
    2. Ontvangst van een Rueda winefluencer pakket
    3. Functietitel: Rueda Winefluencer 2021
  2. Afspraken rondom samenwerking voor bovenstaande vergoeding worden gemaakt in januari 2021.

5. Contact

  1. Voor vragen, opmerkingen en/of klachten kan contact opgenomen worden met: TOT PR & Communications via: +31 (0)10 221 1311 of per e-mail via: info@totpr.nl.
  2. Uiterlijk binnen 7 werkdagen na telefonisch en/of schriftelijk contact per e-mail volgt een reactie.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Deze actie wordt georganiseerd door TOT Public Relations in opdracht van het Consejo Regulador de la DO Rueda.
  • De stemperiode loopt van 3 juli – 16 juli 2017.
  • De aanduiding van genomineerden en winnaars is definitief en onherroepelijk.
  • De longlist kwam met zorg tot stand.
  • Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd.
  • Iedere natuurlijke persoon die ten tijde van de wedstrijd 18 jaar of ouder is en in Nederland verblijft, die deelneemt voor niet-commerciële doeleinden mag stemmen. Het is toegestaan om maximaal een keer per ronde te stemmen. Meerdere stemmen van eenzelfde persoon, bijvoorbeeld door middel van verschillende identiteiten, alsook elke andere toevlucht tot soortgelijke praktijken, heeft automatisch en zonder voorafgaande berichtgeving uitsluiting van de stem tot gevolg. De wedstrijd is alleen geldig in Nederland.
  • Eventuele vragen of klachten met betrekking tot de wedstrijd kunnen gemeld worden bij de organisator door het sturen van een e-mail naar het volgende e-mailadres info@totpr.nl.